donderdag, januari 09, 2014

Slaapkamer Inspiratie

Zodra ik afgeleid raak van het studeren of vind ik dat een pauze verdien, ga ik het internet afstruinen. Nu zijn er veel dingen die ik graag doe, maar een van mijn favoriete bezigheden is het opzoeken van kamer inspiratie. Zodra ik mijn ouders zover heb dat ik een nieuw bed krijg (dit kan nog wel eventjes duren), wil ik mijn kamer helemaal opnieuw inrichten. En hoe kan je beter ideeën op doen dan door alle plaatjes af te struinen?













Nou, voor het geval het nog niet duidelijk was: ik ben dol op witte/lichte kamers, met een kleine touch qua kleur. Of eigenlijk ben ik gewoon dol op de standaard 'tumbl-kamer'. Hou jij ook van dit soort inrichting, of ga je liever voor iets anders? Als je nog leuke tips hebt of ideetjes, laat ze hieronder achter!

0 reacties:

Een reactie posten