maandag, april 07, 2014

De Spring Has Sprung TAG

Zo, het is alweer eventjes geleden dat ik iets geplaatst heb. Reden daarvan is dat ik nu tentamenweek heb en het dus even heel druk is. Vanaf volgende week donderdag zal ik weer nu normaal bloggen, maar voor nu zullen je het hiermee moeten doen.
Aangezien het de laatste dagen heerlijk weer is geweest en ik helemaal in de lentemood  ben, leek me dit een leuke tag om te doen.


Naar welke lente-trends kijk je het meeste uit?
Ik merk dat ik een beetje een liefde begin te ontwikkelen voor pastel blauw. Zo heb ik al een pastel blauwe nep leren jas aangeschaft en ik verwacht dat ik nog wel meer van dit kleurtje ga kopen.

Wat is je favoriete kledingstuk voor de lente?
Op het moment ben ik dol op high waisted rokken. Ze verbergen precies wat ik graag wil verbergen en daar wordt ik natuurlijk heel blij van haha! Daarnaast heb ik laatst ook voor het eerst een crop top aangeschaft. Ik ben er helemaal verliefd op en wil dus gauw er nog een paar aanschaffen.


Wat ga je doen tijdens de vakanties in de lente?
Jammer genoeg is mijn eerst volgende vakantie pas de zomervakantie. Wel heb ik tussendoor af en toe vrije dagen, maar daar heb ik nog niet echt iets voor gepland. Waarschijnlijk worden dit shopdaagjes of ga ik bij ons thuis bij het zwembad liggen; zonnebril, boek, limonade en af en toe lekker baantjes zwemmen.

Wat is je favoriete lente lipkleur?
Om eerlijk te zijn heb ik niet één kleur die ik voor een bepaald seizoen gebruik. Ik wissel het graag een beetje af. Wel denk ik dat ik veel gebruik ga maken van mijn Rimmel London Lasting Finish by Kate Moss lipstick in de kleur Rossetto (05). Deze kocht ik in de winter, maar vond ik af en toe nog wel iets te gewaagd. In de lente draag zo'n kleurtje toch sneller.

En je favoriete lente nagellakkleur?
Met name lichtroze word ik blij van! Maar ook fel roze kleurtjes vind ik leuk. Daarnaast wil ik trouwens ook nog een mooie pastel blauwe uitzoeken.

How about je favoriete lentekleur in het algemeen?
Je raad het al; roze! Roze doet me heel erg denken aan al die mooie bloemen die weer bloeien en dat zorgt bij mij voor instant happiness!


Favoriete Starbucks drankje om te drinken in de lente?
Om eerlijk te zijn, ik vind al die drankjes van de Starbucks helemaal niet zo lekker. Bah, zo'n koude koffie smaak. Echt verschrikkelijk! Ik ben echter wel dol op hun koffie, vooral cappuccino. Dat drink lekker heel het jaar door.

Merk je dat je meer kleur gaat dragen nu de lente er is?
Nee, niet echt. Ik hou altijd van kleur, ook in de winter. Wel ga ik meer voor printjes met verschillende kleuren (vooral bloemenprintjes) en neig ik sneller naar lichte kleuren nagellak. In de winter kies ik sneller voor donkere nagels.

Waar heb je het meeste zin in als het gaat om de lente van dit jaar?
Het lekkere weer. Ik heb zo'n zin om al mijn lentekleding weer uit de kast te trekken! Daar wordt ik altijd lekker vrolijk van! Het is vooral geweldig om zonder jas naar buiten te kunnen.
Daarnaast heb ik ook weer zin om af en toe een terrasje te pakken en weer te kunnen zwemmen. Als het goed weer is ga ik vaak 's ochtends vroeg baantjes trekken. Daar kan ik nu al naar uit kijken!


Wordt jij ook zo vrolijk van de lente?

0 reacties:

Een reactie posten