maandag, maart 17, 2014

8 Slip-ons Op Een Rij

De laatste tijd heb ik een beetje een liefde ontwikkeld voor instappers. Instappers, oftewel slip-ons zijn op het moment helemaal in. En dat komt dus goed uit, want nu kan je ze zo'n beetje overal krijgen. Zelf heb ik nog geen paar, maar aangezien ik donderdag ga shoppen, hoop ik daar gauw verandering in te brengen. Om alvast een beetje in de stemming te komen: hier een aantal slip-ons.


1. Zara €97,95 // 2. Nelly €84,95 // 3. Nelly €37,95 // 4. H&M €34,95 // 5. H&M €24,95 // 6. Nelly €57,95 // 7. New Look €14,99 // 8. Mango €69,99

Ga jij dit jaar ook voor slip-ons? Of vind je deze trend helemaal niets?

3 opmerkingen:

  1. Wauw die zacht roze.. die zijn van new look toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt! Mooi zijn ze hè! Het is dat ik even geen geld mag uitgeven, anders had ik ze zo besteld!

      Verwijderen