donderdag, april 24, 2014

OOTD: Genieten Van Het Zonnetje

Afgelopen week, toen ik een dagje vrij had, besloot ik lekker heel de dag niks te doen. Meestal ga ik dan ook voor een comfy outfit, zonder kettingen, armbanden, ringen etc. Zo ook afgelopen week, toen het heerlijk weer was. Stiekem had ik het zelfs nogal warm in deze outfit.
Ik ging mijn balkonnetje op en maakte wat foto's, omdat ik ontzettende zin had weer eens te fotograferen. Kijk mee en laat me weten wat je van de foto's vindt!




Trui, PRIMARK // Rok, H&M // Maillot, PRIMARK // Laarsjes, KENNEL & SCHMENGER

Heb jij de afgelopen dagen ook zo genoten van het heerlijke weer?

5 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Ik heb zeker van het weer genoten. Op gisteravond na dan, want dat was drama ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi dear, you have a lovely blog, I wish we can follow each other on BLOGLOVIN and FACEBOOK, if you decided to follow me please let me know so I can follow you back.

    www.love-joice.com
    PS. Don't forget to leave me your Facebook's Link. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen