zondag, juni 08, 2014

Honderd volgers + Winactie! [gesloten]

Van de week ontving ik een heel leuk mailtje van Bloglovin: ik had de 100 volgers gehaald! (ondertussen is dat jammer genoeg alweer gedaald, maar ik wilde nog steeds deze winactie doen) Ten eerste hartstikke bedankt natuurlijk! Om dit mijlpaaltje te vieren wilde ik een winactie houden.

Op onderstaande foto zie je wat je kan winnen:


Je kan dus het Essence All About Nude Eyeshadow palette, twee armbandjes en een Essence Lippenstift in de kleur Coral Calling (01) winnen.

Wat moet je doen?
- Je moet me volgen op Bloglovin
- Je moet dit bericht liken op Bloglovin
- Je moet hieronder een reactie achterlaten met een geldig e-mailadres, zodat ik contact kan opnemen als je gewonnen hebt!

Ik zou het trouwens ook heel leuk vinden als je me op Twitter en Instagram volgt, maar dit is niet verplicht en heeft ook geen invloed op de uitslag!
Je kan mee doen tot en met 22 juni. Veel succes!

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Gefeliciteerd met de 100 volgers! Het lijkt me een heel fijn pakketje dus ik doe graag mee!
    Ik volgde je al op Bloglovin, maar heb het bericht nu ook geliked. Verder zat ik even met het mailadres, omdat ik dat volgens mij niet makkelijk ergens neer kan zetten waar niemand het ziet behalve jij. Maar geen probleem, het mailadres van m'n blog mag iedereen wel zien (storiesofacoeliac@gmail.com) :P

    BeantwoordenVerwijderen