donderdag, maart 13, 2014

Gluutloos In Een Nieuw Jasje

Het is je misschien al opgevallen; vanaf dinsdag zit Gluutloos in een nieuw jasje. Ik zat al een tijdje te twijfelen over mijn layout en dinsdag besloot ik hier iets aan te gaan doen. Of ik er helemaal tevreden mee ben, weet ik nog niet. Het zou dus best kunnen dat ik binnenkort er weer wat aan ga veranderen. Ik ben van mezelf een hele erge twijfel kont en ben een layout gauw zat, dus de kans is sowieso groot dat het over een tijd weer veranderd.

Nog een leuk nieuwtje, is dat ik vanaf nu lid ben Blog Society! Vandaar de groene badge die je rechts ziet staan. Ik heb hiervoor de zilveren status gekregen, waarmee ik heel blij ben! Ken je Blog Society niet? Neem dan eens een kijkje op hun site, daar staat alles duidelijk uitgelegd.

Ik wilde dit berichtje even tussendoor posten, omdat ik vooral zo blij was met de Blog Society badge. Binnenkort ben ik weer terug met een echt artikeltje!

0 reacties:

Een reactie posten