maandag, mei 05, 2014

Nieuwe Schoenen!

Mijn oude zomer schoenen waren versleten, zaten niet fijn, of ik vond ze simpelweg niet meer mooi. Met andere woorden; ik moest gaan shoppen! De afgelopen maanden ben ik op zoek gegaan en ondertussen heb ik mijn collectie uitgebreid met 5 paar. Vandaag wilde ik ze met jullie delen.


Hierboven zie je de schoenen samen. Zoals je ziet ben ik veel voor donkere kleuren gegaan. Eigenlijk helemaal niet zomers, maar zwart en blauw combineren zo lekker makkelijk.



Allereerst kocht ik deze bij de Dolcis. Ze zijn van Steve Madden en kosten me €39,99. Ze zijn aardig hoog, maar lopen prima. Zolang hakken fijn zitten, maakt de hoogte voor mij niet zoveel uit. Deze ga ik zeker vaak dragen deze zomer!


Deze beauty's haalde ik bij de Primark. Ik was al tijden opzoek naar een schoen met een comfortabele hak. Aangezien deze hak zelf niet zo groot is en er aan de voorkant een plateau onder zit, voel je bijna niet dat je op hakken loopt. Mijn plan is deze veel te dragen op vakantie, als we uit eten gaan. Hoeveel ze precies kosten weet ik niet meer, maar ze waren in ieder geval onder de €20.


Deze nam ik ook mee bij de Primark. Toen ik ze paste, had ik een panty aan. Jammer genoeg blijkt nu dat ze toch wel iets te ruim zijn, zonder panty. Maar goed, voor €8,- vind ik dat niet zo'n probleem.


Deze ballerina's kocht ik eigenlijk al een hele tijd terug. Ze waren toen in de aanbieding en aangezien ik toch een nieuw paar nodig had, kwam dit perfect uit. Ik kocht ze samen met de schoenen hieronder, waardoor de ballerina's maar €1,- kosten. Normaal gesproken kosten ze €109,95. Ze zijn van het merk Paul Green.



Last but not least; mijn favoriet van de 5. Deze zijn ook van Paul Green en waren €134,95. Niet de goedkoopste, maar dat zijn ze zeker waard! Ze lopen echt heerlijk! Het liefste draag ik deze dan ook elke dag.

Het enige wat ik nog echt mis zijn sneakers. Daarnaast wil ik ook nog even voor nieuwe slippers gaan kijken, want ik betwijfel of mijn oude het nog lang uithouden.
Ga jij dit jaar nog nieuwe (zomer)schoenen kopen? Of ken je nog een leuk paar slippers die ik kan halen? Laat het hieronder weten!

10 opmerkingen:

  1. Haha, jij hebt goed je best gedaan ;) Ik vind het zwart-wit gestreepte schoentje zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha zeker! Ik ook, ik vind het zo jammer dat hij net niet helemaal goed valt!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke exemplaren heb je gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke schoenen, zelf heb ik die schoenen met hak ook van de primark.
    Lopen heerlijk <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja fijn zijn ze hĆØ! Dat had ik niet verwacht van Primark schoenen

      Verwijderen
  4. Die Steve Madden hakken :O
    I love them!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig zijn ze he! Ik voel me alleen wel een beetje een reus als ik ze aanheb, haha!

      Verwijderen