vrijdag, januari 24, 2014

Shoplog: Nieuwe Boeken

Eergisteren kwam eindelijk mijn pakketje van bol.com binnen, yes! Ik had besloten dat ik weer eens een paar goede boeken wilde lezen. Laatst was ik toevallig twee series tegen gekomen die me leuk leken, dus had ik van beiden het eerste deel in mijn winkelmandje gedropt. Daarnaast wilde ik ook eens een keer iets anders toevoegen aan mijn boekencollectie. Het werd wel eens tijd voor een mode boek!

Style van Lauren Conrad:



Zo'n beetje ieder meisje heeft dit boek ondertussen in haar kast liggen - tenminste, als ik de verhalen mag geloven - en dus is het een beetje beschamend dat ik het boek tot voor kort nog nooit in mijn handen heb gehad. Maar goed, beter laat dan nooit. In dit boek vertelt Lauren o.a. hoe je jouw eigen stijl ontwikkelt en welke must-haves er echt in je kast moeten hangen. Voor €9,99 bestelde ik het boek hier.

The Sword Of Shannara van Terry Brooks:

Dit is het eerste deel uit de Shannara serie en dateert uit 1977. Ondertussen zijn er aardig wat boeken van verschenen, dus als deze bevalt kan ik nog wel even vooruit. Terry Brooks raakte geïnspireerd door de Tolkien boeken (the Hobbit, Lord of the Rings). Het boek speelt zich af in een wereld genaamd de 'Four Lands' en volgt twee grote plotten. Als je nieuwsgierig bent geworden kan je hier het boek bekijken en bestellen voor €8,99.

Rivers Of London van Ben Aaronovitch:


Rivers Of London is momenteel mijn favoriet van de drie (waarschijnlijk omdat ik alleen daarin ben begonnen). Ik ontdekte deze serie via een video van Tanya Burr. Het is een soort mix van Harry Potter en Sherlock Holmes; detective gemixt met magie. Binnen twee dagen tijd heb ik al meer dan 150 bladzijden gelezen - terwijl ik eigenlijk tentamens moest leren... - wat denk ik wel genoeg zegt. Zodra ik weer geld heb wil ik de rest van de serie ook gaan bestellen! Het eerste boek kan je hier voor €11,99 bestellen, je kan echter op bol ook een set bestellen (zeker een aanrader!).

Voorlopig kan ik weer lekker veel lezen! Als je vragen hebt over een van de boeken, laat dan een comment achter. Ken je nog een ander goed boek? Laat het me weten!

3 opmerkingen:

  1. Style is erg leuk! Ik heb hier mijn favo non-fictie boeken op een rijtje: muymaaike.blogspot.nl/2014/01/the-wishlist-non-fictie-boeken.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je lijst had ik gezien ja! Staan erg leuke op, een aantal staan ondertussen ook op mijn wish-list :)

      Verwijderen
  2. Ik ben zelf benieuwd naar het boeken van Lauren Conrad :-)

    BeantwoordenVerwijderen