dinsdag, mei 13, 2014

Nieuw Kapsel!

Vandaag durfde ik het eindelijk (weer) aan! Ik liet de schaar in mijn lange lokken zetten en besloot voor een kort kapsel te gaan. Dat blijft toch altijd spannend. Gelukkig ben ik best tevreden met het resultaat. De volgende keer wil ik het alleen iets langer laten.


En zo is het nu dus! Groot verschil hè? Het is echt even wennen. Het voelt zoveel lichter en je hebt zoveel minder te kammen. Om eerlijk te zijn vind ik het denk ik net iets te kort. Het kan nu ook net niet in een staartje en dat vind ik onhandig. Gelukkig groeit mijn haar snel en kan dat over zo'n twee weken hopelijk wel.
Voor degenen die geen idee hebben hoe het er eerst uit zag, hieronder een foto van een paar weken terug.


Zo was het dus eerst, voordat de schaar erin ging. Niet extreem lang, maar wel als je het vergelijkt met het kapsel dat ik nu heb.




Wat vinden jullie van mijn nieuwe kapsel?

10 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk kapsel! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. staat je hartstikke leuk! lekker zomers alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja inderdaad, nu alleen nog even bij houden :)

      Verwijderen
  3. Heel leuk! Ik kan het mij goed voorstellen dat je er even aan moet wennen, als je eerst een heel ander kapsel had.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja het voelt nog zo gek! Ik heb van die automatismen (zoals mijn haar uit mijn jas halen) en het is zo gek dat dat nu niet kan.

      Verwijderen